Τηλέφωνο Παραγγελιών
22620 35955

Ακυρώσεις & Επιστροφές

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από την έδρα μας.

Σε περίπτωση λάθους της εταιρείας μας, η επιστροφή γίνεται δεκτή εφόσον μας ειδοποιήσετε σε χρονικό διάστημα όχι μεγαλύτερο των 5 εργάσιμων ημερών. Σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα αποστολής.

Στην περίπτωση που δεν προκύπτει οποιοδήποτε λάθος εκ μέρους της εταιρείας μας, επιστρέφεται μόνο το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων και με τα έξοδα αποστολής επιβαρύνεται αποκλειστικά ο πελάτης.

Οι επιστροφές γίνονται δεκτές κατόπιν συνεννοήσεως και μόνο στην περίπτωση που τα προϊόντα είναι αχρησιμοποίητα και στην αρχική τους κατάσταση.

Στην περίπτωση χρησιμοποίησης του προϊόντος ή αλλοίωσης της αρχικής τους κατάστασης, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή.

Στην περίπτωση που παρουσιαστεί προβληματική ή ελαττωματική λειτουργία της ηλεκτρονικής συσκευής που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό κατάστημα Pharmeden.gr, μπορείτε να πραγματοποιήσετε επιστροφή αυτής. Τα έξοδα αποστολής της συσκευής βαρύνουν εσάς τον πελάτη.  Αποζημιώνεστε πλήρως ΜΟΝΟ για την αξία του ελαττωματικού προϊόντος.

Εάν και εφόσον διαπιστωθεί η υπαιτιότητα της εταιρίας μας ή της εταιρίας παραγωγής του προϊόντος, τότε ακολουθείται η πολιτική που υποδεικνύει η κατασκευάστρια εταιρία στην περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων.

Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα εντός 30 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από εμάς.

Για την επιστροφή των χρημάτων σας πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση. Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής. Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.

Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@pharmeden.gr

Δικαιωμα Υπαναχωρησης

Έχετε δικαίωμα να αλλάξετε γνώμη για μία αγορά που έχετε πραγματοποιήσει από το Internet και αυτό ονομάζεται «υπαναχώρηση». Η υπαναχώρηση ισχύει για τις συναλλαγές σε όλες τις χώρες της Ε.Ε, οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω Διαδικτύου, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσω φαξ, μέσω τηλεφώνου και για τις συναλλαγές που γίνονται εκτός εμπορικών καταστημάτων.

Συγκεκριμένα, έχετε προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς για να υπαναχωρήσετε και να επιστρέψετε το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να αναφέρετε τους λόγους. Η μοναδική επιβάρυνση για εσάς, είναι τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος.

Από την πλευρά του, το ηλεκτρονικό κατάστημα οφείλει να σου επιστρέψει τα χρήματα που πλήρωσατε για την αγορά του προϊόντος συμπεριλαμβανομένων των αρχικών εξόδων αποστολής, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε από εσάς ότι υπαναχωρείτε.

Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης, είναι αρκετό να στείλετε τη δήλωσή σας περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησής σας πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης. Βρείτε τη δήλωση εδω. Τα προϊόντα που αγοράστηκαν πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση συνοδευόμενα από το σχετικό παραστατικό (απόδειξη - τιμολόγιο) πώλησης.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια Ν. 2251/1994 δεν ισχύει α) στην προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, β) στην προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, γ) στην προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων και δ) στην προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.

Μείνετε Ενημερωμένοι

Εισάγετε το email σας για να λαμβάνετε τις προσφορές και τα νέα μας!